Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op land
Zoek op dranksoort
Zoek op druivenras
Zoek op herkomstgebied
Zoek op producent
Zoek op smaakprofiel
Zoek op flesinhoud
Zoek op prijs
Zoek op smaak
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt u bij Bestelling en Levering

Hoe kan ik één (of meerdere) product(en) retourneren?

Op de pagina Retourneren vindt u alle informatie om een product te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Wijnhandel Schoemaker reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Even geduld a.u.b.